Saturday, February 24, 2007

يوم مع احسن ناس


واخيرا وبعد عناء ,تقرر ان يكون اللقاء الشهري الثاني في البورصة ,مهما كان تفاؤلي فلم اكن اتوقع انه يكون بالجمال والحميمية دي
والله فعلا انت بتتكلم مع الناس كانهم عشرة عمر وكانك تعرفهم من زمن
كلمت ايمن راسبوتين واتفقنا اننا نتقابل في التحرير الساعة سبعة الا ربع,والراجل بصراحة عمل واجب تمام لانه ساب عربيته ونزل ركب المترو علشان يقابلني,ورحنا انا وهو علي مكان اللقاء
احلي ناس متجمعة
كان هناك سمراء النيل-اي حاجة بقي ودي طبعا حبيبة الكل ,وكانت قاعدة بتاخد فلوس الاشتراكات,وتجديد الاشتراك ,اتفقنا نخليها تقعد علي الترابيزة علشان لو البوليس جه يقولوا هيا الزعيمة
وياسمين سكاي لايت ,صاحبة الفكرة واللي بذلت جهد علشان تجمعنا كلنا,فكر متحرر وعقل كبير,وما شاء الله عليها عارفة طب وكانت بتجادل في الدكاترة اللي معانا انا اقترح عليها انها تقدم علي ماجستير علطول
الاب الروحي لينا بقي كان الرائع فعلا استاذنا حسني سليمان ,اللي جه بعد وصولنا بشوية,ما شاء الله عليه انا عجبتني جدا قدرته علي التواصل ,بصراحة يعني لو حد تاني في مكانه كان هيقول ايه العيال دي,انا ايه اللي هايوديني ,ومع اني كنت اصغر الموجودين لكني سعدت جدا بتركيزه واهتمامه بكلامي ,وبصراحة اداني ثقة في نفسي من اول الاجتماع, واول ما سمع اسم مدونتي بصلي كده وقالي اه انثي ,بجد بجد فنان راقي وعقلية واعية جدا
اما بقي الباشا اللي فرحت جدا بيه احمد شقير ,مش معقولة يا جماعة علي الرغم انه في بداية الاربيعينيات,الا انه عقل وروح شاب عشريني ,ايه الدماغ العالية دي ,انا غيرت مكاني علشان اروح اقعد جنبه,ومن اكتر الشخصيات اللي سعدت بيها
ايمن راسبوتين اللي فضل كده ساكت طول اللقاء ,شكله مباحث وكان هو اللي عمال يصور وفضل واقف
تقريبا علشان لو جت كبسة يهرب ,بس جه في الاخر وفتح بقي شاب ابيض جدا من جواه علي الرغم من صمته
حبيب قلبي بقي واللي حسيت انه صاحبي من زمان محمد باشا حامد ,اول مادخلت عليه فعرفني بنفسي فروزن لف,قولتله بتاع تامر حسني قالي اه قولتله حبيب قلبي ,محمد عاقل جدا ودمه خفيف جدا وضحكته رائعة
ومحمود باشا صاحبه اللي ان شاء الله هيبقي مدون ,لا هو فعلا بقي مدون مع انه كان ساكت شوية كده
اسامة صاحب مدونة الدبور اللي كنت فاكره راجل كبير طلع شاب زي الورد راجل برضو بس سنه صغير,وموتني علي نفسي من الضحك حتة سكر ودكتور قد الدنيا ,ويا سلام بقي علي طرائفه التحكيمية لما كان حكم
ايهاب باشا صاحب مدونة ايجلز اللي تولي مسئولية دفتر الحضور واللي جمع فيه اسامي ولينكات المدونين ,شاب طيب جدا ومتحمس للتدوين ولفكرة الاجتماع
اما بقي ايلاري صاحب مدونة حد فاهم حاجة فده من الناس اللي دماغهم كيفتني بصراحة متحضر جدا ,بيحترم الاراء ,اقترح اقتراح حلو اوي وهو اننا نعمل يوم للصداقة ,معلش بقي يا مان انا اعترضت لان عيد الحب بتجيب فيه هدية واحدة لكن عيد الصداقة هتجيب كام هدية بقي,انا اهزر طبعا,ياريت الفكرة تتنفذ ,بجد ايلاري انسان محترم اوي,ومن الناس اللي شجعتني برضو
والفنان المستقبلي بقي احمد حداد ,بيحب التصوير جدا وهو موهوب فعلا ,شاب اول ما تشوفه تحس انه صاحبك الانتيم بسيط في تعامله فكره كبير,
عنده خبرات كتير متحمس برضو للتدوين جدا من الشخصيات العزيزة جدا عليا , واهم حاجة بقي اننا روحنا مع بعض ههههههههه
محمد مدونة مصر هي امي جنني بصراحة مش عارف ازاي واحد يجمع بين البساطة لدرجة فظيعة والفكر المستنير جدا جدا ,محمد مبتسم دائما اما بيتكلم تلاقي شخص مثقف جدا واسع الافق بيتكلم معاك ,وبرضو طيب اوي اوي ودمه خفيف جداجدا
بيشوي ذي الاين اللي كان هادي اوي في الاول ,لكن بعد فترة لقينا شخص تاني ,حد مخه كبير بيتكلم بطلاقة ,وافكاره مترتبة بيبحث عن الصداقة والعلاقات في حياته,مع انه بيتواصل حلو جدا بس الظاهر انه حظه وحش مع الناس
واللي كنت اوي هازعل اوي لو ماجاش مايكل محسن ,خريج الاقتصاد والعلوم السياسة ,اللي مش لاقي نفسه في الشغل لسه,وكان نفسه اتعرف عليه من زمان ,شخص متفتح اوي وفكرة كويس جدا
واللي كان مضهدني جدا ابراهيم معايا مدونة انا وانا ,ههههههههههه ابراهيم بيكتب قصة وعضو جماعة مغامير الادبية ,امتني له التوفيق ,ابراهيم
مش بيتكلم كتير ,يعني علي قد السؤال بس ,بس برضو فاق في الاخر واحنا مروحين
قابلنا عدد من المدونين لكن لم يسعدني الحظ لكي اتعرف عليهم من قرب وهم محمد رؤوف صاحب مدونة كلمة
وصاحب مدونة كيف تحيي الموتي اللي افتكرني بنقل الحاجات عاااااااااااااااااااااااااااا والله يا باشا انا اللي كاتبها كلها
يوم اكثر من رائع ان شاء الله الاجتماع الشهري هيبقي اول جمعة من كل شهر ,بس هنفوت شهر مارس
ياريت كل المدونين ينورونا ,والي حضروا الاجتماع سعدت جدا بيكم كلكم ,واحترامكم للافكار والاشخاص وتقبلكم لي علي الرغم من اني اصغركم سنا
*ترتيب الاشخاص مالوش دلالة معينة يعني اللي جه في بالي
حسني سليمان
احمد شقير
ياسمين
حد فاهم حاجة-ايلاري
محمد
اسامة
بيشوي
ايهاب
ابراهيم معايا
احمد حداد
محمد حامد فروزن لف
مايكل محسن
ايمن فاروق
محمد رؤوف
كيف تحيي الموتي
سمراء النيل

35 Comments:

At Feb 24, 2007, 8:44:00 PM, Blogger قلب يحترق said...

عاااااااااااااااااااااااا

ياريتني كنت معاكم

ياريتني كنت معاكم

عااااااااااااااااااااااااا

ان شاء الله المرة الجاية

:((

 
At Feb 24, 2007, 8:49:00 PM, Blogger أخف دم said...

This comment has been removed by the author.

 
At Feb 24, 2007, 8:51:00 PM, Blogger أخف دم said...

وليه يا عمرو مقلتش أهم موضوع اتكلمتوا عنه طول اليوم وهوه اخف دم ومدى تأثيره على البشر ؟
انت بتنسى حاجات كتير فعلا يا عموووور. وبعدين محكيتش ليه عن شكر الناس فى شخصى المتواضع طول القعدة ؟
انت مش قلتلى انهم كانوا هيموتوا ويشوفونى؟ طب ياعم قول لهم انى موافق اقابلهم بس واحد واحد عشان مش فاضى للتجمعات..
سلام ..بس ابقى احكى الحكاية كلها

 
At Feb 24, 2007, 9:19:00 PM, Blogger Nadine Alfred said...

حتى انت يا بروتوس؟؟؟
قصدى حتى انت يا عمرو؟؟؟؟
بقى تروح كده منغير ما تقول لاخوانك المدونين؟؟؟
دى آخرتها برضه؟؟؟
دى خيانة كبيرة

بجد زعلانة

 
At Feb 24, 2007, 9:44:00 PM, Blogger mariam said...

كل ما ادخل مدونه الاقى الموضوع ده
بجد مبسوطه انكم اتجمعتوا
و زعلانه انى مكنتش معاكم
واضح انه كان يوم حلو
ان شاء الله اكون معاكم المره الجايه

 
At Feb 24, 2007, 11:44:00 PM, Blogger ذو النون المصري said...

انا فعلا سعيد جدا بلقائكم و اجتماعكم
انا فرحت اكتر بوجود الفنان حسني سليمان معكم فعلا شخصيه محترمه لا يخجل من مصاحبه العيال امثالنا بيعمل لنا قيمه
هو راجل حقيقي و يمكن هي دي شخصية الفنان فعلا
انا معجب بيه جدا و سعيد انكم اجتمعتم و باحسدكم

 
At Feb 25, 2007, 12:50:00 AM, Blogger hosnysoliman said...

عموره حبيبى كل ماخش على المدونه بتعتك واقراء العنوان "اريدك انثى" اقول ياحرام هى لسه مش عايزه تبقى انثى ..عينى عليك يابنى
الكلام اللى كتبته عن كل الحاضرين وضح انك انسان قلبك كبير ابيض وحلو وكمان قربك من الاخر بيكون بقلبك مش بعقلك بس.. احساس بالاخر جميل باذن الله تزداد واصر الصداقه والمحبه بين الجميع

 
At Feb 25, 2007, 12:55:00 AM, Blogger يا مراكبي said...

أولا هأبدأ بالبوست اللي فات وفاتني

أنا ليا مغامرات جامدة في موضوع الفيش ده لما كنت بأحاول أثبت للحكومة إن أنا وحيد وإن إخواتي بنات بس علشان الجيش .. لكن آخر مغامرة كانت هنا

http://yamarakby.blogspot.com/2006/11/blog-post.html#links

أما موضوع لقاء المدونين ده فأنا بأحسدكوا جدا .. ياريت تعملوا إجتماع في أغسطس لو نزلت مصر وما تنسونيش .. بلاش تطنيش

 
At Feb 25, 2007, 7:25:00 AM, Blogger Gid-Do - جدو said...

عمورة

اية حكاية الاجتماعات والتعارف دة؟ وبعدين فية مكان لجدو ولا حيكون مكتوب على الباب ـ جدو هوينا ـ اشكر حضورك لزيارة مدونتى وتهنيئتى بعيد ميلاد ابو الفصاد

ملاحظة هامة

متنساش لما تعرف وائل تسلملى علية اهة برضة حاجة ننسند عليها

 
At Feb 25, 2007, 12:39:00 PM, Blogger raspoutine said...

شكرا يا عمرو على الكلام الجميل ده وربنا يديم المحبه والالفه ما بينا على طول
وانت انسان طيب وجدع وبتحب الناس اوى
تحياتى ليك يا باشا

 
At Feb 25, 2007, 1:03:00 PM, Blogger مصر هى أمى said...

عمرو
ايم الكلام الجميل ده صحيح انت كنت اصغر واحد فينا لكن عندك ثقافة حلوة اوى
واما تلاقى الانثى اللى انت عايزها ابقى قولنا علشان نيجى نبارك

ماشى يا جميل

 
At Feb 25, 2007, 1:51:00 PM, Blogger micheal mohsen said...

فعلا يا عمورا الواحد سعد بلقائكم كلكم و أنت الواحد كان راسملك شخصية في دماغة و طلعت زي الللي في بالي...انسان ذكي و سريع البديهه و أهم من دة كلة شخصية لذيذة موووت...أنا كنت بحب أتفرج عليك و أنت بتتناقر مع سمرا...بجد كلكوا ناس هايلة و ربنا يوفقوا جميعا و ألف شكر يا باشا علي الكلام الجميل اللي قولته عليا لاني مستهلش ربعة
في انتظار اللقاء القادم

 
At Feb 25, 2007, 2:51:00 PM, Blogger The Alien said...

أنا يمكن حظي كان فعلا وحش مع الناس
بس خلاص ... الوضع إتغير لما قابلتكم
إنت إنسان زكي وحساس
أنا سعيد إني إتعرفت عليك
تحياتي

 
At Feb 25, 2007, 8:51:00 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام عليك يا احمد
دي تالت مدونة افتحها و تكون بتتكلم عن اللقاء الرائع ده
اد ايه جميل انك تقابل ناس عرفت مسبقا طريقة تفكيرهم و شخصياتهم من خلال الكلام
انا كان نفسي جدا اكون معاكوا و اتعلم كتير من كلامكوا
و ارجو ان في يوم من الايام فعلا اكون موجودة في احد اللقاءات دي

واضح انكم انبسطوا جدا و ان شاء الله عقبال اللقاء التالت

سلام
مها

 
At Feb 25, 2007, 9:33:00 PM, Blogger bastokka طهقانة said...

مبروك

 
At Feb 25, 2007, 10:32:00 PM, Blogger Amr Ahmed said...

dyin_soul

ان شاء الله تتعوض المرة الجاية
نورت المدونة
تحياتي
___________________________________
أخف دم
والنبي يا اشششششششششف
ماحد جاب سيرتك اصلا


لا بصراحة جبناها بكل شر

نياههههههههههههها

احسنياعم فوق بقي
عاملي فيها توم كروز
_______________________________
nadine
معلش بقي يا نادو
فلتت مني دي
المفروض كنت احط بوست

لكن تتعوض ان شاء الله
نورتيني
_______________________________
mano
ياستي ولا يهمك تتعوض ان شاء الله
نورتيني
________________________________
ذو النون المصري
شكرا لشعورك الجميل ده
وطبعا استاذ حسني
كان فاكهة الاجتماع

وان شاء الله المرة الجاية تبقي معانا
__________________________
hosnysoliman
استاذنا
هههههههههههههههه
العنوان ازمة
انا متشكر جدا لكلام حضرتك

وسعيد بمعرفة حضرتك جدا
وانت نورت مدونتي المتواضعة
________________________________
يا مراكبي
انا قريت البوست يا باشا

وطبعا ده انت الاجتماع
تيجي بالسلامة ان شاء الله
نورتني
_____________________________
Gid-Do - جدو
ازاي حضرتك تسال سؤال زي ده
طبعا فيه اماكن لحضرتك
بقي جدو بنفسه مش هيلاقي مكان

انا عن نفسي اتمني مقابلة حضرتك
وانت تنورنا طبعا

تحياتي
__________________________________
raspoutine
لا شكر علي واجب يا يامن

وربنا يديم المحبة

نورتني يا باشا
___________________________
مصر هى أمى
محمد باشا
ربنا يخليك

متشكر علي كلامك الحو ده
طبعا يا باشا لازم اقولك
_________________________________
micheal mohsen
مايكل باشا
متشكر علي مجاملتك الرقيقة دي
انا سعيد جدا بمعرفتك

نورتني يا باشا
_________________________________
The Alien
عد الجمايل بقي
هههههههههههههههه

الحمد لله وانا سعيد بمعرفتك جدا يا بيشو
نورتني يا باشا
______________________________
maha
دي حاجة رائعة فعلا
ان شاء الله تكوني معانا مرات جاية

تحياتي
_______________________________
bastokka
الله يبارك فيك

 
At Feb 26, 2007, 12:14:00 AM, Blogger إبـراهيم ... said...

حقيقي ، مش عارف أقول لك إيه /، بجــد كان يوم رااائع جـــدًا ، وكلكم كنتم رااائعين ! ، بس المشكلـــة إني مش لااااقي وقت أكتب فيه عن اليوم الجميل ده !!!

تسلم إيـــدك يا عموووور ، وأبقى أشوفك بكرة بقى

وكل شهـر واحنا مع بعض إن شاء الله



بــــس خلااااص

 
At Feb 26, 2007, 1:01:00 AM, Blogger zordeak said...

يا ريتنى كنت معاكم


مش ينفع كده بقى


الله


عاااااااااااااااا

انا زعلان

عااااااااااااا


يا بختكو

 
At Feb 26, 2007, 3:23:00 PM, Blogger LAMIA MAHMOUD said...

عملوها الرجالة

ياريتني كنت معاهم

(اقتباس من فيلم الطريق الى ايلات)

:)))))))))))

 
At Feb 26, 2007, 3:40:00 PM, Blogger مصر هى أمى said...

عمرو

الحقك هلوسة نانا رفت انك حضرت الاجتماع من مدونتى فخدلك ساتر واقرا الفاتحة على روحك من دلوقتى وجهز وصيتك علشان هيا مستحلفالك انك مقولتلهاش

انا قولت اجرى انبهك

سلام باه لحسن ديه جيا ورايا

 
At Feb 26, 2007, 4:11:00 PM, Blogger أسوور said...

كلام جميل ولقاء اجمل
انت من الناس اللى ما تتنسيش على فكرة خالص

وشكرا للكلام الرقيق اللى انت كاتبه عنى .. دى مش هأنساها ابدا

 
At Feb 26, 2007, 4:48:00 PM, Blogger Unknown said...

الله
بجد فكره انكم تجتعمو دي فكره حلوه جدا, جميل اننا نعرف الناس اللي بنتواصل معاهم, احساس الحب اللي في كلامك ياعمرو اكتر من رائع.

 
At Feb 26, 2007, 5:14:00 PM, Blogger Unknown said...

عمر باشا
شكراً على كلامك الجميل يا جميل و ده كتير عليا اوى و بجد انا معاك فى كل الى قولته انا فعلاً حسيت انى اعرفكم من زمان و اثرتوا فيا جامد
و بجد انت من اكتر الناس الى اثرت فيا

اتمنى اشوفك دايماً
تحياتى

plz_took@yahoo.com

 
At Feb 26, 2007, 6:26:00 PM, Blogger Unknown said...

فى اطار حرص سمــــوى على تشجيع المدونين الجدد


فانا قفشـــــت واحده من المدونيين الجدد و عايزكم تبقوا تزوروها

و مدونتها اسمها
askurself
و الرابط بتاعها
http://gm-16.blogspot.com/

تحياتى و الى يقفش حد جديد يبقى يقولى

 
At Feb 26, 2007, 6:44:00 PM, Blogger The Eagles said...

يا اهلا
ازيك يا مان عامل ايه
انا دخلت عندك وقرات الموضوع بتاعك اكثر من مرة وكل مرة انسى احط تعليق من جمال كلامك علينا
انت انسان رائع واتنمى انى اشوفك قريبا
بقولك ايه صحيح
انا بغطى الاحداث اللى بتحصل فى الجامعات ويا ريت تبعتلى الميل بتاعك عشان لو فى اى حاجة تبقى تبعتلى وكمان تبقى حجة انى اشوفك يا عم
ههههههههههههه
انا سعيييييييييييد جدا بلقائك والباقين


والسلام..........

 
At Feb 26, 2007, 11:11:00 PM, Blogger الدبور said...

شردتني علي الهوا كده ماشي ياعم
ازيك يا ريس اخبارك ايه و الله ليك وحشه بس انا عاوزك تكتب بوست كامل عني علشان س تبقي وفيت ليا حقي
ههههههه
ان شاء الله تبقي تيجي المرة اللي جايه

 
At Feb 27, 2007, 12:30:00 AM, Blogger Mony The Angel said...

sorry 3shan geet met2a7'ar :$
bgad to7fa awe al post da ya 3amr :)
etbasat awe wana ba2raah msh 3arfa leeh :)
bas kda troo7 mn 3'eer mat2oll :/
tla2eek hest now mn 3'eery :/
mashy ya se 3amr :/
mashy :/

 
At Feb 27, 2007, 9:35:00 AM, Blogger Memo said...

ياريتني كنت معاهم
ياريتني كنت معاهم
ياريتني كنت معاهم
ياريتني كنت معاهم
هعمل زي الزرافه الحسكوده ربنا يوقف نموها
تحياتشيييييييييي

 
At Mar 1, 2007, 2:21:00 AM, Blogger Tamer Nabil Moussa said...

فكرة اللقاء دى جميلة جداا وانا اول لقاء نفسى احضر بس اعمل اية فى الظروف

ربنا يسهل المرة الجاية

واجى عشان اتعرف عليك احمدوعلى الناس الحلوة دى كلها


تحياتى

 
At Mar 1, 2007, 9:46:00 AM, Blogger smraa alnil said...

كان هناك سمراء النيل-اي حاجة بقي ودي طبعا حبيبة الكل ,وكانت قاعدة بتاخد فلوس الاشتراكات,وتجديد الاشتراك ,اتفقنا نخليها تقعد علي الترابيزة علشان لو البوليس جه يقولوا هيا الزعيمة


انت مش هتبطل بقي

اشتراكات ايه انت مش مقسم معايا فيها وانت كنت صاحب الاقترااح
ههههه
وايمن يوقل عليا متراقبة وانت تقول عليا الزعيمة طب قوم ياض انت وهو من هنا

وبعدين هي دي المجدعه يا عمووور بما ان احنا جيران
ان اول ما البوليس يجي هتشاوروا عليا وتقولا هي دي الزعيمة واحنا خرس مش شفنا حاجة
لا اصيل
طب وحياة توتي اللي ما بحلفبيها كدب لتشوف يا عمرو المرة الجاية

 
At Mar 1, 2007, 10:38:00 AM, Blogger Ahmad Hegab said...

فعلا كان يوم مع احسن ناس

وصفك للقاء اكثر من رائع يا عمور

يا رب تكون خفيت

 
At Mar 2, 2007, 1:43:00 AM, Blogger david santos said...

Hello!
This work is very good
Thank you

 
At Mar 2, 2007, 12:16:00 PM, Blogger أجدع واحد في الشارع said...

كل دى ناس

يا بختكو

 
At Mar 2, 2007, 3:38:00 PM, Blogger Amr Ahmed said...

إبـراهيم ... معـايــا
ايوه جناب الكوماندا المهم مش لاقي وقت

ياعم اديك كتبت وخلصت
انا سعدت بمعرفتك يا مان
نورت المدونة
_________________________________
zordeak
هههههههههههههههه
خلي الطب ينفعك

ههههههههههههههههه
وبعدين ايه مش ينفع دي

انت اتعديت من انجي ياد

يالهوووووووووي

لا اوعي

ههههههههه
نورتني يا مان وربنا معاك
___________________________________
LAMIA MAHMOUD
لمي
انتي تنورينا تتعوض المرة الجاية ان شاء الله

نورتيني
______________________________
مصر هى أمى
اوببببببببا

طيب الحق اهرب انا بقي
متشكرين يا محمد
حلو تنفع ناضورجي كويس
بس ناضورجي بنضارة ازاي
يللا مش مهم
___________________________________
ياسمين
ربنا يخليكي يارب
انا سعيد جدا بمعرفتك

وكفاية ان انتي صاحبة الفكرة
نورتيني
________________________________
esraa
هو شئ رائع فعلا
الناس اكثر من رائعين

شكرا علي كلامك الحلو
شرفتيني
___________________________________
whyme
يا باشا لا شكر علي واجب
انت فعلا تستحق الكلام ده

نورتني يا مان

انا زرت المدونة الجديدة
شرفتني يا معلم
___________________________
The Eagles
هوبا
انا سعيد بالتعرف عليك
وانا فعلا بعتلك الميل
نورتني يا بوب
__________________________________
الدبور
حبيبي
والله انت زي العسل

تستاهل فعلا بوست

انا سعيد جدا بالتعرف عليك
نورت المدونة
_____________________________
Mony The Angel
هههههههههههههههههه
اي خدعة يا قمر

لا والله انا كنت قاعد ساكت علشان انتي مش هناك

هههههههههههه
قال ساكت قال

نورتيني يا جميل
______________________________
Memo
ميمو باشا العسل
ده سيادتك تنورينا طبعا

ان شاء المرة الجاية تبقي معانا
لا بلاش حسد
الاجتماع الجاي يوم خمسة شهر خمسة الساعة خمسة
___________________________________
tamer
ان شاء الله المرة الجاية تشرفنا يا تمور
نورتني
________________________________
smraa alnil
اهلا بقائدة التنظيم

طبعا لازم ابيعك
هو انا ليا غيرك
وبعدي بلاش توتي
توتي لا
توتي لا
_________________________________
ahmEd_H
جناب الباشا
ربنا يخليك
الحمد لله بقيت احسن
متشكر علي سؤالك عني يا باشا
نورتني
___________________________________
david santos
hello
thanks david
______________________________
أجدع واحد في الشارع
اه شفت بقي
عاوزينك تزودنا المرة الجاية
نورتني

 
At Mar 5, 2007, 3:00:00 AM, Blogger Music Gates said...

اخيرااااااااااااااااااا لاقيت البلوج بتاع انا دايخ عليك يا عمونا ههههههههه مبروك علي المقابله طبعا انا عارف ان الكلام كله كان عليا مش مشكله النجوم بقي هههههه المره جاياة اكيد هنبقي مع بعض و هاجي معاكم

 

Post a Comment

<< Home