Sunday, January 28, 2007

التاج بس مش الملكي


وصل الي سيادتنا نحن عمرو احمد تاج من المدونة العزيزةعاشقة الوطن ومطلوب الاجابة عليه

اية اللي حيحصل لايميلك لما تموت ؟
من اولها كده موت,اكيد هايموت معايا , والناس بقي هاتفضل تبعت ايميلات واوفلاين وفاكريني منفضلهم والنبي حد يبقي يبلغهم

اديت الباس وورد لحد قبل كده؟
لا طبعا, بس الواد محمد اخويا بيحاول يشوفه بس ماعرفش لغاية دلوقتي, يعني لا

لو اه كانت طبيعة علاقتك بيه اية؟
علاقة غير موجودة اساسا

اسمك؟
عمرو احمد

اسم الدلع المشهور وسط اصحابك؟
يعني ممكن ميرو

عمرك؟
19 سنة و3 شهور و27 يوم

برجك؟
برج العظماء الميزان وهما سموه برج العظماء علشان انا اتولدت فيه(ماحدش يضرب)

مجال دراستك؟
كلية تربية قسم انجليزي عام -جامعة عين شمس

شخصيتك نوعها ايه؟
ستة سلندر,يعني ممكن نقول دماغي ناشفة شويتين, وبحب التحدي, وواثق في نفسي(بعد ربنا طبعا


السفر بالنسبة لك؟
حاجة زي الفل, متعة طبعا بحبه جدا

المود بتاعك؟
اكيد ماليش مود ثابت يعني حسب الاحداث,بس في الغالب الدنيا زي الفل


وقت فراغك بتعمل فيه ايه؟
القراءة والنت واصحابي طبعا

الاكلة المفضلة؟
ممكن نقول اكتر حاجة ورقع العنب والمكرونة بالباشميل وصينية الرقاق

الصفات اللي خدتها من بابا؟
يعني العصبية,عزة النفس

الصفات اللي خدتها من ماما؟
اصل هي برضو عصبية ,ممكن نقول بعد النظر والتمهل

اكتر 6 حاجات بتكرهها؟
النظام الحاكم
النفاق
الخيانة
التناكة
جورج بوش
الغبااااااااء الغباااااااااااااااء

اكتر 6 حاجات بتحبها؟
اكيد ربنا والنبي
ماما وبابا ومحمد اخويا
اصحابي
القراءة
كرة القدم والاهلي
القراءة وانيس منصور وكاظم الساهر ونزار قباني

الشغل بالنسة لك؟
حاليا وقت فراغ في الاجازة واكتساب خبرات,لكن مستقبلا دوامة الواحد بيتطحن فيها علشان يكون نفسه ويجيب عيال يصرف عليها

ايه الكمبيوتر والانترنت بالنسبة لك؟
عالم تاني ناس تانية,متنفس الواحد بيقول اللي هو عاوزه,وحاجة بتاكل الوقت,وبلاقي عليه كل اللي انا عاوزه

وامرر التاج ده لكل من:اسلام (خطوة عزيزة)
نادين(نادو)
بين الامل واليأس
انسانة
الكلام نوعان
يا مراكبي
mony the angel
michael

غربة وطن (مها).

توتا u make me feel


28 Comments:

At Jan 28, 2007, 10:46:00 PM, Blogger كلام لوجيك said...

فائدة هذه الانواع من التيجان انها تساعدنا فى التعرف اكثر على الشخص المختار
انها تعطينا نظرة عن قرب ومدخل الى تركيبة شخصية الشخص المستهدف

وهذا ما يجعلنا مهتمين جدا بهذا النوع من التيجان

يسعدنى زيارة مدونتك واستمتعت بمواضيعها كثيرا

خالص تحياتى ودمتم بخير
اسامة سامى

 
At Jan 29, 2007, 1:25:00 AM, Blogger مصرى said...

جمیلة أوي إجاباتك يا عمرو
و المدونة كمان حلوة أوي

 
At Jan 29, 2007, 3:32:00 AM, Blogger www.blogs4arab.com said...

نرجو تشريفنا
www.blogs4arab.com

 
At Jan 29, 2007, 5:21:00 AM, Blogger LAMIA MAHMOUD said...

وماله مش عيب


اكتر حاجة عجبتني بجد .. الحاجات اللي بتكرها:)

 
At Jan 29, 2007, 9:15:00 AM, Blogger يا مراكبي said...

ماشي ياعم متشكرين عالتاج .. تاج الجزيرة

 
At Jan 29, 2007, 1:50:00 PM, Blogger الأباصيرى said...

بقى سموة برج العظماء عشان سيادتك أتولدت فية

اية الثقة أنت فاكر نفسك مين فيفى عبدة (على أساس أنها أعظم راقصة يعنى)

شخصيتك فيها كتير منى خاصتا فى الدماغ الجزمة والحاجات اللى بتكرهها

سلام

 
At Jan 29, 2007, 4:05:00 PM, Blogger Amr Ahmed said...

ساكاماكا نيوز

اه عندك حق

انا سعيد بزيارتك

وشكرا علي تعليقك

نورتني
________________________________
مصرى

ربنا يخليك
متشكر

انت نورت المدونة

سعيد بتشريفك

_______________________________
LAMIA MAHMOUD
اشمعني يعني يا لمياء

ايه اللي عجبك في الحاجت اللي بكرهها

يللا براحتك بقي

نورت يا قمر
________________________________
يا مراكبي

لا شكر علي واجب
_________________________________
الأباصيرى
ايه ياعم اباصيري

ماتفوت

بقي

يعني هي جت عليا
هههههههههه

كده برضو
انا فيفي عبده

ماشي ياعم مقبولة منك
هاعديها علشان دي اول زيارة ليك
انت نورت يا جميل

 
At Jan 29, 2007, 5:52:00 PM, Blogger الملاح التائه said...

بتحب نزار وانيس منصور
احييك على حبك ليهم
واحييك على جيفارا
واختيارك لإسم المدونه
ممكن اعرف سبب اختيار الإسم ؟
باتخيل ان اللى اوحالك بيه هو شعر نزار
تخيلى فى محله ولا لا

 
At Jan 29, 2007, 6:33:00 PM, Anonymous sampateek said...

ازيك عامل اية

اجازة سعيدة ان شاء الله

 
At Jan 29, 2007, 8:17:00 PM, Blogger إنـســانة said...

يا نهار ابيض يا جماعة مش كدة
دى رااااااابع مرة التاج يجيلى
هو عليا ندر ولا ايه؟

والله حليته يوم الاربع اللى فات
تحت عنوان
ايه الرغى ده كله
http://2insana.blogspot.com/2007/01/blog-post_24.html
وبيتهيألى انت كتبت اول تعليق وقلت انا مقرتش بس كنت بحجز مكان

المهم بقا إجاباتك مختصرة جدااااا بس فى جون احسن من الرغى اللى انا رغيته ده كله

 
At Jan 29, 2007, 11:25:00 PM, Blogger مصطفيتش ابن حفصوتشا said...

حلو الكلام
بس برده السرطان برج العظماء

 
At Jan 30, 2007, 1:00:00 AM, Blogger tota said...

eh dh eh dh wa ana 3smy mesh mawgod leh ba2a,y3ni nas tglha arb3 marat wa ana wala mara dh zolm dh:D

NB:i like ur way when reply for all come in ur blog to comment,i feel that thia blog ur home and u welcome to every body come.GOD bless u.

 
At Jan 30, 2007, 1:53:00 AM, Blogger Amr Ahmed said...

حبيبها أنا
اه بحبهم جدا
هو فعلا اسم المدونة
هو اسم قصيدة للرائع نزار قباني

في محله يا باشا
انت نورتني والله

________________________________
sampateek

كلبوزة الجميلة

نورتيني

الحمد لله تمام

شكرا علي الزيارة
__________________________________
إنـســانة

وانتي زعلانة ليه كده

هو انتي يعني بتفعي فلوس علي التاج

انا غلطان يا ستي

اه افتكرت حصل خير

نورت يا جميل
________________________________

مصطفيتش ابن حفصوتشا
متشكر يا جميل
يا عم وايه يعني

سرطان سرطان

انت تأمر

نورتني
وشكرا علي الزيارة
_____________________________
tota

بس كده يا جميل

انتي تامري

يجيلك حالا يا فندم

ربنا يخليكي

بس انا بحس ان ده واجب

وزي مانتي قلتي بالضبط

انا بحس ان ده واحد ضيف في بيتي

وهو كلف نفسه واهتم بيا وكتب رد

وانا اقل واجب لازم ارد عليه

لان ده حقه

وشكرا علي الكلام الحلو ده
وعلي تشريفك

 
At Jan 30, 2007, 11:15:00 AM, Blogger raspoutine said...

ازيك يا عمرو

يا عم ربنا يديلك طولت العمر والصحه
بس على فكره حلوة اوى حكايه التاج دى انا كنت عايز اجربها
وعلى فكره انا برضه من مواليد شهر اكتوبر
يا صاحبى

 
At Jan 30, 2007, 4:02:00 PM, Anonymous maha said...

سلام عليك يا عمرو
ميرسي علي التاج
انا مكنتش اعرف ان اسمه كده ؟؟؟؟
و ان شاء الله في اقرب وقت اعمل له بوست عندي
سلام
مها

 
At Jan 30, 2007, 4:29:00 PM, Blogger الدبور said...

يا ما نفسي يا ريس حد يبغتلي تاج
عاوز اخد فرصه بقي بس هي تيجي


تحياتي
الدبور

 
At Jan 31, 2007, 1:47:00 AM, Blogger عاشقة الوطن said...

عمرو
ايه ده يابنى احنا متفقين فى كذا حاجة والله كويس

اول حاجة الانجليزى ومشتركين فيه
وكمان البشامل بس برده انا بحبة اكتر

وكمان عندى الظاهر ان جيلنا كله عندى ودماغه ناشفة برده

بس بنختلف فى فريق الكرة انت من اعدائي

يالا ربنا يسمحك بقى

وبعدين اخوك بيشوف الباسورد بتاعك وانت ساكت لألألأ ماتسكتش(بهدى النفوس بس مش أكتر)

بس حلو اووووى ياعمرو الاجابات اهه كده نعرف شخصية سموك

تحياااااااااتى

 
At Jan 31, 2007, 12:28:00 PM, Blogger Mony The Angel said...

:| :| :|
eh da eh da
hwa ento mawarakoosh 3'eery walla eh al7ekaya :(
dana metdabesa f wa7ed lsa mn yomeen..
mashy ya 3amr, hadabesak feltaany b2a wait 3lia bas lama alaa2y egabat :D
ana aslan kont da7'la hna le3'rad a7'ar 7'ales..
eh ally borg almezaan borg almezaan borg al3ozamaa2 de, enta hat7awar fel abraag walla eh ;)
borgy ana ally borg al3ozamaa2 bel adella welbaraheen kaman..
bas msh ha2olo hna, 3shan ala2y haga a2olha lama agy agaweb lol
yalla salamz b2a

 
At Jan 31, 2007, 4:47:00 PM, Blogger micheal mohsen said...

أنا عملت التاج عندي و جاوبت علي كل الاسئلة...تمام يا فندم

 
At Jan 31, 2007, 5:39:00 PM, Blogger Amr Ahmed said...

raspoutine

ربنل يخليك يا معلم

هو فعلا حكاية التاج مفيدة بتعرفنا علي بعض اكتر

ده شئ يشرفني يا باشا انت نورتني

___________________________________
maha
وعليك السلام

لا شكر علي واجب
اي خدعةيللا بقي جاوبي عليه
سلام
__________________________________
الدبور
بس كده

ماهو عندك يا عم الدبور جاوب عليه

دي حاجة سهلة جوي جوي
بروك علي المدونة
ونورت يا باشا
___________________________________
عاشقة الوطن
انا ليا الشرف طبعا
لا بقي انا بحبه اكتر
هه
اوبا انتي زملكاوية

يلللا بقي لازم يكون عندنا حرية رأي

ربنا يخليك يا جميل
نورتيني
_______________________________
Mony The Angel

احسن
هههههههههه

ياستي زيادة الخير خيرين

لا لا يا موني
كده برضو مافيناش من تدبيس
اهون عليكي

ايوه برج الميزان برج العظماء طبعا

فيه اعتراض

هو انتي برج الاطباء وللا ايه
ماشي ياستي جاوبي وهانشوف

نورتيني
________________________________
micheal mohsen
تمام يا عسكري مايكل

عندك يومين

وكمان هارقيك شاويش

انصراف

هههههههه
نورت يا جميل

 
At Jan 31, 2007, 7:03:00 PM, Blogger أميرة البلطجية said...

جميل أوي الكوستتشنير ده
حستأذنك أخده (حمسح اجاباتك طبعاً)..موافق؟ انا برضه قلت انت مش حتقول لأه.زميرسي اوي على زوقك

بي أس: اجاباتك كلنت اجمل من الكوستشنير طبعا
.
.
ممكن اخدها؟

 
At Jan 31, 2007, 9:57:00 PM, Blogger mariam said...

ليه يا عمور بتقول انك بتكره النظام
اصلا النظام مش مجال للحب او الكراهية ..النظام موجود عشان نقتله

وبعدين انت ليه مكنتش صريح مع اللى سالك عن اسم المدونة..ليه مقلتلوش انك حبيت واحدة وطلعت دكر..يا جدع خليك صريح

 
At Feb 1, 2007, 8:35:00 AM, Blogger أخف دم said...

على فكرة بقى يا عم عمرو البرج بيبقى اسمه برج العظماء من الناس اللى فيه ..ولو طبقنا هذا المثل يبقى بحمد الله برج الجدى هوه برج العظماء بجد..
يكفيه إن انا منه..
والبوست زى العسل.

 
At Feb 1, 2007, 9:38:00 PM, Anonymous Anonymous said...

ياسلام ياخويا
كل واحد شايف ان برجه هو برج العظماء
يعنى كنتوا ف برج التجاره العالمى ولا ايه؟
تلاقيكوا كنتوا فيه
ومن كتر فرحته بيكو وقع
حلوه اجاباتك
بسيطه ومعبره عنك

 
At Feb 2, 2007, 1:38:00 PM, Blogger إنـســانة said...

ايوة أزعل
مش التاج ده يعنى مذاكرة ودروس وإمتحانات وهيصة كدة عشان الواحد يجيب مجموع؟؟؟

ولا هى سبهللة كدة

وقال على رأى المثل

التيجان لا تكيل بالبتنجان

 
At Feb 2, 2007, 4:08:00 PM, Blogger Amr Ahmed said...

أميرة البلطجية
يا فندم اتفضلي

ربنا يخليكي

وسعيد بزيارتك الاولي

نورتيني

________________________________
mariam
ماشي يا مريوة
كده برضو
طلعت دكر

يا فالحة ده اسم قصيدة لنزار

نورتيني

________________________________
أخف دم

طبعا ياعم اشرف
كل واحد شايف برجه برج العظماء

ولكن يظل الميزان هو برج العظماء
هههههههههه

نورتني يا جميل
________________________________
وينكى
وينكي الجميلة واول زيارة ليا معترضة
وسيادتك برج ايه
برج الاطباء؟

ماشي يا وينكي

المهم انك
نورتيني
واوعي تكون اخر مرة
__________________________________
إنـســانة
دانتي هاتخليني اعيط جنبك

كل ده علشان التاج

خلاص ياستي حقك عليا

يتنجان اه

ماشي
نورتي

 
At May 1, 2009, 4:47:00 PM, Anonymous Anonymous said...

福~
「朵
語‧,最一件事,就。好,你西...............................................................................................................................-...相互
來到你身邊,以你曾經希望的方式回應你,許下,只是讓它發生,放下,才是讓它實現,你的心願使你懂得不能執著的奧秘

 
At Nov 15, 2013, 11:48:00 AM, Anonymous Anonymous said...

This is such a nice addition thanks!!!
عرب كول
شات صوتي شات
شات مغربي
دردشه صوتيه
شات صوتي
إنحراف كام
شات عرب كول
صوتي شات كول
دردشه صوتيه
سعودي كول
شات صوتي
شات صوتي
شات عربي
شات بنات كول
شات صوتي
دردشه صوتيه عربيه
مدونة بعثرة اقلام
بعثرة اقلام

 

Post a Comment

<< Home