Thursday, November 30, 2006

سرقة في بيت من بيوت الله








لا تتعجب
هذه الصور ليست -لاسمح الله- لمتسولين او شحاتين
هذ صور طلاب محترمين في كلية محترمة -المفروض يعني-بس الزمن عمل فيهم كده
الصور لاثنين من اصدقائي قدرهم المنيل بنيلة رماهم في سكة سوداء ,شباب زي الفل خلصوا محاضرتهم وطلعوا يصلوا العصر
انا بقي -ربنا يسامحني-ماروحتش معاهم والله ماعرف ليه اول مرة ماخرجش اصلي قولتهم هاصلي في البيت ,المهم خرجوا يصلوا
في المسجد اللي قدام الكلية وزي العادة خلعوا احذيتهم ووضعوها في المسجد ودخلوا اتوضوا وصلوا مع بعض جماعة لان العصر فاتهم-يعني المسجد
ماكنش زحمة اوي- وبعد التسبيح والتحميد والتكبير قاموا بقي علشان ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟يلبسوا الاحذية......................ان انن اااااااااان مافيييييييييييييش
بحححححححححححح .خدها العو وجري. اصحابي كانوا حاطين حاجتهم مع بعض, الحرامي النزيه خد كوتشي محمد وشراب زين-
هههههههههههههههههههه- انا بصراحة مش قادر امسك نفسي الموقف يموت من الضحك , جبنا لمحمد (شبشب) من واحد صاحب محل جنب الكلية
بس الواضح انه كان مقاس 60 , والواد يا عيني روح من علي باب الكلية بس طبعا بعد ما انا خدت الصور دي بس كان منظره تحفة بالشبشب الفظيع ده
بجد بقي ازاي واحد يجيله قلب يسرق في الجامع,,,,,,,,انا لا اتصور مدي قسوة قلب هذا الانسان ,فكيف يستطيع اختراق حرمة المساجد وحرمة المصلين فيها ,,,,ولكن حسبي الله ونعم الوكيل
ومعلش بقي يا حمادة علي الحتة تعيش وتاخد غيرها timber land
عنوان التدوينة هو من افكار الزميلة العزيزة (A.Hussein)






اي خدعة

9 Comments:

At Dec 2, 2006, 2:23:00 PM, Blogger islamz said...

فعلا موقف بايخ ويغيظ جدا .. تبقى داخل تصلى فى امان الله .. وتتسرق .. والسرقة بتيجى فى حاجات غالية وتفقع .. انا حصلتلى مرة .. وكنت هطق من الغيظ ..

تدوينة جميلة .. هتلاقينى ناططلك كل شوية .. تحيااااتى .. والسلام ختااام

 
At Dec 2, 2006, 5:12:00 PM, Blogger Amr Ahmed said...

شكرا يا اسلام

هو فعلا موقف بايخ ويغيظ ويضحك في نفس الوقت


وانا يشرفني انك تنطلي كل شوية

انت تنور المدونة

 
At Dec 4, 2006, 9:37:00 PM, Blogger Amr Ahmed said...

survivor

شكرا علي تعليقك

بس احنا كده يا صاحبي شردنا الولاد بما فيه الكفاية

فضيحة رسمي

ممكن يضربونا انا وانت خلي بالك مني بقي

سلام يا صاحبي

 
At Dec 6, 2006, 2:58:00 PM, Blogger smraa alnil said...

ههههههههههه طب انت ادام جامع
تقول ايه بقي لما تكون في محاضرة عملي واجباري عليك تقلع كوتشيك وشرابك
وتخلص المحاضرة وتلاقي شرابك اتسرق
هههههههههههه مع انه مش كان جديد
احلي حاجة ان الواحد يتسرق ومش بيتكلم
انا لو قلتلك علي كمية الحاجات اللي اتسرقت مني هتصعق
بس يلا حصل الخير
ههههههههههههههه حلو اوي الشبشب اللي مش علي مقاس صاحبك
بس لا هو موقف بايخ ولا حاجة خليك واثق في نفسك كدة وخليهم يوقولوا دي الموضه دة انتوا شعب مش بيفهم في الموضه والاستيل
عامة لما تتسرقوا المرة الجاية امشي مفتخرا كدة بالشبشب العجيب دة وحط ايدك في جيبك وامشي صفر ببقك وطرق بالشبشب علي الارض
وانت واثق في نفسك
ههههههههههه
سلاحف

 
At Dec 6, 2006, 5:53:00 PM, Blogger Amr Ahmed said...

smraa alnil

شكرا علي تعليقك

انا بصراحة عندي استفسار هي محاضرة ايه دي اللي يبلقعولها الكوتشي والشراب؟؟؟؟

وبعدين موضة ايه ده شبشب 4 راكب

يعني ممكن نلبسه كلنا ؟؟؟؟

بس علي رايك الواحد طالما مزنوق يعمل نفسه من بنها(او يعمل عبيط(ومجبر اخاك لا بطل

وربنا مليحط حد في الموقف ده تاني



نورتي المدونة وخلينا نشوفك كتير
باي

 
At Dec 6, 2006, 6:48:00 PM, Blogger smraa alnil said...

تصدقوا بقي ان انتو شعب عايز كل حاجة علي الجاهز
يعني بقولك محاضرة عملي وبنقلع فيها الكوتشيات والشراب وعندي بقولك رايحة الكلية بالترنج هكون معيدة ايه
هندسة نووية يعني
هههههههههههه
شغل مخك كدة وانت تفهم

 
At Dec 6, 2006, 7:03:00 PM, Blogger Amr Ahmed said...

smraa elnil

ايه يادكترة

بالراحة علينا

انا فهمت لما دخلت مدونتك

بس اللي مش مفهوم برضه ايه اللي يخليكوا تقلعوا الكوتشي ده


اه صحيح انا عرفت انك في زراعة قسم محاصيل صح؟؟؟؟؟

بهزر خلاص

تربية رياضية صح

ربنا يوفقك





وشكرا علي التوضيح

 
At Dec 7, 2006, 11:23:00 PM, Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس said...

ههههههههههه
والله بصراحة موقف جاااااااامد
بس اياك تشمت فيهم
لتتسرق انتا كمان :)

 
At Dec 8, 2006, 6:24:00 AM, Blogger Amr Ahmed said...

واحد من الناس


سعيد جدا بتعليقك وزيارتك للمدونة


هو بصراحة مش شماتة بس موقف يموت من
الضحك


بس انا لو اتسرقت هايعملولي فرح لاني فضحتهم علي النت

هايبقوا عاوزين ياخدوا تارهم


شكرا علي تعليقك وخلينا نشوفك كتير

 

Post a Comment

<< Home