Sunday, March 23, 2008

بدون عنوان

ولن يضروا الله شيئا
عادي جدا مسلم اتنصر
علي يد بابا الفاتيكان
الاسلام مش هينقص بسببه
انا شايف محاولة لخلق فتنة
كل واحد حر في اختيار دينه
بس ياريت منديش الموضوع اكبر من حجمه
_______
يا سلام يا جامعة لو شفتوا العيش اللي طالع من الفرن
لما كان فيه امين شرطة واقف طول النهار
الرغيف كبيييييييييييييييير
وابييييييييييييييييييييييييييييييض
صاحبي وراني العيش اللي جابه لما لقي العملية حلوة كده
طب ولما ميبقاش فيه امين شرطة ايه النظام
__________________
حملة حماية
عمرو خالد
الراجل بيحاول يعمل حاجة
مش عارف ليه غاوين ندخل في نوايا الناس
وانه بيمثل
حتي لو بيمثل دي حاجة بينه وبين ربنا
المهم لو حتي واحد ربنا يهديه ويبطل

28 Comments:

At Mar 25, 2008, 11:06:00 AM, Blogger مصر هى أمى said...

عمرو
حمدالله على سلامتك
بالنسبة لاول حاجة مفيش مشكلة انه يتنصر هوا حر ربنا اعلم بالنوايا واعلم باللى فى القلوب
بس المشكلة بقى لو شيخ الازهر هوا اللى وقف واعلن اسلام واحد مسيحى مكنش كل الاخوة المسيحيين قعدوا يهاجموا شيخ الازهر ويشتموا فيه والارهاب الاسلامى واختطاف المسيحيين وارغامهم على الاسلام
ويروح البابا يعتكف فى الدير زى ما حصل مع وفاء قسطنطين وهما يعملوا مظاهرة فى كاتدرائية العباسية ويرفعوا علم امريكا زى ما حصل قبل كده اشمعنى متكلموش دلوقتى ويقولوا انها حرية شخصية


اما حملة حماية بتاعة عمرو خالد الراجل ربنا يكرمه ويوفقة بجد مشكلتنا ان فى ناس اما تلاقى حد ناجح تقعد تهاجم فيه عمال على بطال بس لغرض انه يتقال عليهم انهم مثقفين وليهم حوار وكلام فارغ زى اللى بيقولوه على عمرو خالد
ياريت يعملوا زيه ويبقوا قدوة زى ما عمرو خالد قدوة لناس كتير ويسيبوهم من الكلام الفارغ بتاع هوا جاب ثروته منين والقصص الخايبة بتاعتهم

 
At Mar 25, 2008, 10:04:00 PM, Blogger إبـراهيم ... معـايــا said...

أدعوكم، وتدعوكم ورقة وقلم .... إلى الاحتفالية المقامة بمناسبة فوز بوكر العربية ببهاء طـاهر ، وذلك يوم الثلاثاء القادم .... الأول من إبريل ... في نقابة الصحفيين الدور الرابع ... السادســـة مساءً

 
At Mar 26, 2008, 1:38:00 AM, Blogger L0vElYGh0sT14 said...

بالنسبة للي اتنصر دة هو حر يتنصر ولا يسلم ولا يتنيل على عينه كل واحد حر
وزي ما ربنا للكفرة والمشركين والمتنصريين لكم دينكم وليا ديني

عمرو خالد I Love
He is the best of the best
وصراحتن ناس كتير بقت بتصلي على ايده ودة موضوع محدش يقدر ينكره
وبالنسبة للناس الي بتسيء سمعته
دي طوائف عايزة تنشر فتنة وتشوه صورة المسلمين والاسلام
واحب اقول لكل شاب وكل فتاة
لا تنحرف
وبص لفوق
واوعي تبص لتحت
وفكر في نفسك
وعلى رأي المثل
كلام الناس لا بيقدم ولا بيأخر
والحياة مانجة
ويلا نعصرها
تحياتي لك بالعطور الفرنسية يالحب

 
At Mar 26, 2008, 7:52:00 PM, Blogger micheal said...

عمورا
حمد الله ع السلامه يا برنس
مولفقك مليون في الميه لان الناس عندنا بتأخذ قضيه اللي يغير دينه كأنها قضيه أمن قومي و كأنها حرب بها فائز و مهزوم
أما عمرو هالد فحزب أعداء النجاح في مصر لا يرحم أحدا
:)
أما رغيف العيش فده حكايته حكايه
:)
تحياتي

 
At Mar 26, 2008, 7:53:00 PM, Blogger يقول أنى امرأة said...

حمد لله على السلامة
موضوع ان واحد اتنصر ما يتنصر ولا يسوى اننا نوجع دماغنا علشانة كتبت التاريخ كلها لو عدينا كام واحد كان مسلم و ارتد ممكن يتعدو على الصوابع فمش مشكلة و مش ظاهرة هى فى وقتنا الحاضر اعتبرها سياسة و فية ناس كتيرة ممكن تبيع ابوها فى الزمن المهبب دة علشان قرشين

اما عن موضوع الامين و العيش بكرة لما الموضوع ينام اصحاب الافران يدو الامين و المشرف قرشين بردو و ترجع ريمة لعادتها القديمة و الكل يسترزق و الى يضعيع فى النص الشعب الغلبان الى مش فى استطاعتة انة يجحيب الرغيف الى بربع جنية علشان يعرف ياكل عيش يصلح للاستخدام الادمى

و لسة

 
At Mar 26, 2008, 10:19:00 PM, Blogger ابو مفراح said...

عمرو خالد و الحمله بتاعه انا معاك فى اللى بتقوله و بجد حمله جميله جدا
بوست جميل بصراحه
ثلاث مواضيع ارائك فيها جميله

تحياتى ابو مفراح

 
At Mar 27, 2008, 2:32:00 AM, Blogger wael said...

فكرة اللي اتنصر مش في الفتنه هي الفكره ان تقديمنا لنفسنا وحش فبشكل طبيعي هتكون النتيجه زي ما انت شايفها
وانا معاك في موضوع عمرو خالد ولا تعليق على العيش

 
At Mar 27, 2008, 7:44:00 PM, Blogger جـيـداء said...

انا شفت بوسترات كتير قوى للحملة دى و بصراحة انا معجبة جدا بالخطوة الايجابية دى
الناس اللى بتتكلم بقى ياريت لو مش عاجبهم يورونا هما ايه اللى عندهم

 
At Mar 27, 2008, 8:12:00 PM, Blogger Amr Ahmed said...

مصر هى أمى

محمد باشا
الله يسلمك يا صديق

والله وجهة نظر برضو

بس انا شايف ان هو اقل من انه يتعمله كده

وبالنسبة لعمرو خالد

يايريت يشتغلوا زيه
نورتني يا محمد
___________________________

إبـراهيم ... معـايــا

شكرا للتنويا يا ابراهيم
_________________________
L0vElYGh0s14
بالظيط كده
هي دي وجهة نظري

اكيد هو السبب في هداية ناس كتير بعد ربنا سبحانه وتعالي

وشكرا علي كلامك الجميل ده

الحياة مانجه
:)
__________________________
micheal
مايكل حبيبي

الله يسلمك يا صديقي

ولا مهزوم ولا فائز ولا حاجة

كل واحد حر في دينه

شكرا علي تعليقك يا مايكل

دايما منورني
____________________________
يقول أنى امرأة

الله يسلمك
عادي هو حر
ولا يفرق

مانا سالت نفس السؤال
ياتري هو خد كام

هههههههههه
تحياتي
نورتيني
_____________________
ابو مفراح

طيب عاوزين مجهود بقي

شكرا ليك

نورتني
____________________
wael

ممممممممم
وجهة نظر برضو

العيش بقي خلاص مش محتاج تعليق
نورتني
____________________
جـيـداء

الناس وبالذات الشباب
عاوزين يعملوا حاجة

بس هما اعداء النجاح كده

اي كلام بدون فعل
نورتيني

 
At Mar 28, 2008, 9:20:00 PM, Blogger وينكى said...

هممممممم
شكلك مهيس وهربان من المذاكره
شويه اخبار بسيطه بس جامده
بس حلوه قوى حكايه الظابط اللى كان واقف عند الفرن ده
اكيد هو كمان كان عاوز يجيب عيش
والله جت بفايده
بالنسبه لحملة حمايه
والله ابتديت احس ان الناس مش مصدقه ان ممكن حاجه كويسه وهادفه تحصل بجد
عشان كده شايفين انه كله تمثيل
ربنا اعلم بالنوايا المهم احنا هانعمل ايه؟

 
At Mar 29, 2008, 11:27:00 AM, Blogger يا مراكبي said...

معاك في الأولى والتانية ومش معاك في التالتة

المشكلة في عمرو خالد هو اللي بيعمل حاجات بيدي فيها الفرصة للآخرين إنهم يهاجموه .. وهو عارف كويس جدا إنه تحت الأضواء ومستهدف جدا .. يبقى لازم يكون أحرص من كده في تصرفاته

 
At Apr 2, 2008, 4:31:00 AM, Blogger catroz said...

الناس كلها بتتكلم على العيش اليومين دول

 
At Apr 5, 2008, 9:16:00 PM, Blogger حمامة said...

عندك حق
بالنسبة لموضوع المتنصر
وعمرو خالد لأنهم شوية قريبين من بعض
مشكلة الشعب المصرى انه بيحب يهول المواضيع ويتكلم فيها كتير
هو تنصر دى حاجة ترجعله لأنه اكيد عارف عقابه عند ربنا
والأسلام اصلاً فى غنى عن واحد زيه
معنى انه تنصر يعنى هو اصلاً ضعيف الدين واعتقد اننا مش محتاجين اللى زيه

اما عمرو خالد
كتير بيتكلموا ويقولوا
وانا عن نفسى بقول عمرو خالد له ما له وعليه ما عليه وكل واحد اكيد بيغلط فليه نبص لحاجة غلط او مسأله هو عملها ومختلف عليها كمان ما نبص للحاجات الكويسة اللى بيعملها وكام واحد اهتدى على ايديه وقد ايه ناس كتير بتسمعه اى حاجة تانية دى منه هوه لربنا لكن المشكلة اننا دايماً نسيب الحلو ونبص للوحش
اتقوا الله يا جماعة

اما موضوع الساعه

رغيف العيش
فانا حاسه انها بدايه مسلسل انهيار جميل للشعل المصرى وبقية المهزلة تأتى

تقبل مرورى :)

 
At Apr 15, 2008, 6:24:00 PM, Blogger tota said...

مش عارفة انا ايه الناس دي؟؟؟؟

 
At Apr 22, 2008, 11:49:00 AM, Blogger على باب الله said...

كلام سليم جداً

---

 
At Apr 24, 2008, 4:43:00 PM, Blogger barbie girl said...

عندك حق كل واح حر فى دينه..بس لو الموضوع كان اتعكس وكانوا مثلا عرضوا شيخ الازهر وهو بيعلن اسلام واحد كانت الدنيا قامت وملقتش كرسى تقعد عليه..

.............

عمرو خالد داعية محترم وياريت الناس بدل ما تنتقدوا تحاول تعمل حاجة كويسة تنفع بيها النس زيه والنوايا بين الانسان وربه بقى

 
At Apr 25, 2008, 9:31:00 PM, Blogger Dr_Nightwing said...

حسب خطة احمد نظيف بيقول ان بعد 13 يوم من النهارده هتتحل مشكله العيش تماماً


اما عن موضوع عمرو خالد .. انا مش عارف الناس اللي بتقول ان هو بيمثل ده عايزين يوصلوا لإيه

الحمله دي المفروض كانت تتعمل من زمان

المدمنين نفسهم ميعرفوش انا في حاجه اسمها علاج

و احنا متأخرين جداً عن الدول المحترمه في الموضوع ده

و الناس ترجع تقولك بيمثل و الله دي ناس فاضيه

 
At Apr 27, 2008, 7:24:00 AM, Blogger tota said...

عايزه اقولك حاجه يااحمد بجد فعلا الاسلام اقوي من انه يهنز من واحد مقدرهوش ومش ده فعلا والله اعلم حياته عامله ازاي او خاتمته هتبقي ازاي لان زي مارتد عن الاسلام ربنا يهديه ويمكن يرجع تاني لان دول بيتعملهم غشيل مخ واما بيفوقو بيندموا اوي بالنسبه للعيش هههههههههههه مش عايزه اقولك هم يبكي وهم يضحك بس بجد ربنا يرهمنا من الي احنا فيه ويعين الغلابه علي حالهم

 
At May 1, 2008, 11:39:00 AM, Blogger مفقوعة مرارتي من حماتــــــــــــي said...

ادعي ربنا انت بس ان الأمين يفضل صاحي ومايزهقش وينام جنب باب الفرن
ربنا يخلي الأمناء كلهم

 
At May 4, 2008, 12:09:00 AM, Blogger mostafarayan said...

بص انا معاك في كل اللي انت بتقوله
معادا نقطة واحدة وارجوا ان يتسع صدرك لها نقطة عمرو خالد انا شايف ان الراجل كعلم ينقصه كتير وكتير قوي كمان لو دورت علي جوجل او علي
اليو تيوب هتلاقي علماء كتير ومن كل الأتجاهات ردوا عليه وبينوا اخطائه اما حكاية الحملة انا شايف بردة انها تلهية للناس عن موضوع اجره اللي الحديث كان في كل وسائل الأعلام عليه
اما حكاية ان ربنا ممكن يهدي بيه حد
فربنا يهدينا جميعا
تقبل مروري وتحياتي

 
At May 6, 2008, 1:17:00 PM, Blogger Amr Ahmed said...

وينكى
اه والله المذاكرة عاملة شغل

نورتي يا وينكي
___________________
يا مراكبي

اكيد الواحد لازم يبقي حريص
لكن دول بيتتكلوا له
ربنا يهدي
نورتني
____________________
catroz
هو فيه اهم من كده

نورتي
______________________
حمامة
اكيد عمرو خالد بشر

عادي يعني
نورتيني
____________________
tota
اه والله
:)
نورتي
_________________
على باب الله
طيب ياسيدي
يعني موافقني
:)
نورتني
______________________
barbie girl
مممممممم
مش دي المشكلة برضو
يعني كل واحد حر
ولا ده يفرق ولا ده يفرق

انا اوفقك بالنبة لعمرو خالد
نورتيني
_______________________
Dr_Nightwing
يا مسهل


يارب بس تنجح الحملة
نورتني
_________________________
tota
هو حر بقي يرجع يكمل

بس متستاهلش ازمة يعني

العيش ده موال تاني
_________________________
مفقوعة مرارتي من حماتــــــــــــي
لا وحياتك
ادعي ربنا انه ميشتغلش مع بتوع الفرن

نورتيني
____________________
mostafarayan
الراجل مقالش انه فقيه او عالم

لكن هو حد بيدعي لربنا
زي اي حد بسيط

وهو مؤثر
الناس اللي بتنتقده دي
كان احسن لها تعرفه الصح
بدل ما كفروه
نورتني

 
At May 13, 2008, 6:47:00 PM, Blogger وعد العيون said...

شوفوا يا اخواننا
بالنسبة للاخ مصر هي امي

لو واحد مسيحي اسلم في ميدان المطرية ممكن يتقتل في ساعتها او بعد ساعتين
و افتكر البنتين الي اسلموا قام البابا شنودة اعتصم عشان يتسلموا له و اول ما اتسلموا كان شيئا لم يكن
لا بد من وجود بعض العدل
اي نعم المسلمين ما نقصوش الا واحد بس
بس المشكلة انه ممكن ينقص واحد كمان
و يبقي نقص اتنين
بس الي مش ممكن يكون
ان الاسلام ممكن يختفي للابد
لانه اقوي من ان يختفي للابد

و بالنسبة لعمرو خالد
دي حاجة بينه و بين ربه
ملناش دعوة بيها
و غير كدة الناس بتهاجمه عشان حاجة واحدة بس
كسر القالب السلفي للدعوة الاسلامية
اصبح في قالب عصري جدا
بس الخطأ الوحيد له
انه احيانا بيتكلم في حاجات ميعرفش عنها حاجة و بيعمل نفسه فاهمها
هو ده عيبه بس

 
At Jul 18, 2008, 1:35:00 AM, Blogger شيتوس said...

فعلا عندك حق ان لما واحد يتنصر نقول عادي اذا كان بقا فيه عبده شيطان تاني بالنسبه للداخليه يعبد الشيطان احسن لما يبقا من الاخوان عشان يفضلوا قاعدين علي كراسيهم والله بقت دنيا عجيبه
بالنسبه بقا لموضوع العيش هنقول عادي برده هنعمل ايه يعني هنكبر احنا الرغيف ولا نستسلم للغش والهبل اللي احنا عايشين فيه لا بجد لازم يكون في حل
وبشكرك علي البوست الجميل ده
اختك شيتوس

 
At Mar 7, 2009, 2:56:00 AM, Anonymous Anonymous said...

A片,A片,成人網站,成人影片,色情,情色網,情色,AV,AV女優,成人影城,成人,色情A片,日本AV,免費成人影片,成人影片,SEX,免費A片,A片下載,免費A片下載,做愛,情色A片,色情影片,H漫,A漫,18成人

a片,色情影片,情色電影,a片,色情,情色網,情色,av,av女優,成人影城,成人,色情a片,日本av,免費成人影片,成人影片,情色a片,sex,免費a片,a片下載,免費a片下載,成人網站,做愛,自拍

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品
情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品.情趣,情趣,情趣,情趣.
視訊聊天室

情色,AV女優,UT聊天室,聊天室,A片,視訊聊天室


UT聊天室,視訊聊天室,辣妹視訊,視訊辣妹,情色視訊,視訊,080視訊聊天室,視訊交友90739,美女視訊,視訊美女,免費視訊聊天室,免費視訊聊天,免費視訊,視訊聊天室,視訊聊天,視訊交友網,視訊交友,情人視訊網,成人視訊,哈啦聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,
聊天室,聊天,色情聊天室,色情,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080聊天室,080苗栗人聊天室,柔情聊天網,小高聊天室,上班族聊天室,080中部人聊天室,中部人聊天室,成人聊天室,成人

 
At May 2, 2009, 4:50:00 AM, Anonymous Anonymous said...

福~
「朵
語‧,最一件事,就。好,你西...............................................................................................................................-...相互
來到你身邊,以你曾經希望的方式回應你,許下,只是讓它發生,放下,才是讓它實現,你的心願使你懂得不能執著的奧秘

 
At Nov 15, 2013, 11:44:00 AM, Anonymous Anonymous said...

This is such a nice addition thanks!!!
عرب كول
شات صوتي شات
شات مغربي
دردشه صوتيه
شات صوتي
إنحراف كام
شات عرب كول
صوتي شات كول
دردشه صوتيه
سعودي كول
شات صوتي
شات صوتي
شات عربي
شات بنات كول
شات صوتي
دردشه صوتيه عربيه
مدونة بعثرة اقلام
بعثرة اقلام

 
At Oct 8, 2016, 11:43:00 PM, Blogger Shaaban Mohamed said...

شركة تنظيف بالجبيل
شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة تنظيف شقق بالجبيل

 
At Oct 8, 2016, 11:45:00 PM, Blogger Shaaban Mohamed said...


شركة تنظيف منازل بالدمام
شركة المثالية للتنظيف
شركة تنظف خزانات بالدمام
شركة شفط بيارات بالدمام
شركة مكافحة النمل الابيض بالدمام
شركة كشف تسربات المياه بالخبر
كشف تسربات المياه
شركة كشف تسربات المياه بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تسليك مجاري بالدمام

 

Post a Comment

<< Home